Pages

Subscribe Twitter Twitter

2011. augusztus 24., szerda

Futás másodfokú hőségriadóban

Na gondoltam kipróbálom ma a futást milyen hőségben. Nagyon jó volt! Ne higgyetek a meteorológusoknak, akik óva intenek a napfénytől. A napfény igenis egy egészséges és szükséges dolog. Ma kb. futottam 1 óra 40 percet, az alatt olyan 15 percet voltam árnyékban, a többit tűző napon. Nem mondom, hogy nem esett jól az árnyék, de két árnyék között a nap is jólesett. Kb. 15 km-t futottam ennyi idő alatt. Nem egy fenomenális idő, de ilyenkor szerintem jó. Elég volt fél liter vizet vinnem magammal, még sok is volt kicsit. A végére már nem volt jó, tiszta langyos lett. Ebből is látszik, hogy nem volt elég meleg, válogattam a vízben. Lehet el kéne mennem egy sivatagi futóversenyre? Annyi szépet hallottam már róla. Az útvonal a szokásos volt a réten. A körgyűrű mellett elmentem a sárpentelei erdőig, és onnan visszafordultam. Árnyékos erdőben nem volt kedvem futni:))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése