Pages

Subscribe Twitter Twitter

2011. szeptember 17., szombat

Futás a réten


Újra ugyanazt az útvonalat választottam futásom helyszínéül, mint a korábbi alkalmakkor. Tudom, hogy talán már unalmas lehet mindig erről olvasni, bevallom kissé már nekem is az mindig erről a szakaszról írni, de hát ez van J Az útvonal kicsit tekergősre sikeredett, úgyhogy itt inkább nem is részletezem. A lényeg, hogy 17 km lett belőle. A sárpentelei erdőbe nem volt kedvem bemenni, ezért inkább végig  a napon futottam. Ki hitte volna, hogy a meteorológusok által megjósolt nagy hidegfront után is ilyen meleg lesz. 16:25-kor tudtam elindulni otthonról, és mivel kissé lassabban futottam, mint a múltkor, két óra alatt értem vissza. Beiktattam pár gyors szakaszt, azért hogy kissé gyorsuljak. Például otthonról a szennyvíztisztítóig elég gyorsan futottam. Hazafelé pedig ismét a tisztító mellett gyorsítottam. Már régebben rendszeresítettem ott egy kb. 1,5 km-es gyorsító szakaszt. Legközelebb, majd ha lesz nálam óra, lemérem a sebességet is. Most sajna nem volt:))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése