Pages

Subscribe Twitter Twitter

2011. szeptember 13., kedd

Futás még mindig melegben

A mai napon ismét sikerült jó időt kifognom. Azt hittem ez az utolsó lesz, ezért is szerettem volna mindenáron elmenni futni. Mivel elég sok ügyes-bajos dolgom volt a nap folyamán, ezért csak 17:50-kor sikerült elindulnom itthonról. Az elején még melegem volt, de már érezni lehetett, hogy ez amolyan nyárutói hőség, s nem az az igazi augusztusi meleg. Hajszálra pontosan ugyanazt az útvonalat követtem, mint a múltkor. Alig észrevehetően, de sajnos egyre hamarabb esteledik, hiszen azt tapasztaltam, hogy fél 7 körül már nem sütött rám a nap, és hazafelé a réten már láttam a teliholdat is. Nagyon szép volt, sose láttam még ilyennek. Teljesen ki lehetett venni rajta a síkságokat, és a hegyeket.
Az útvonal ugyanaz volt, mint a múltkor, kilométerek számát tekintve szintén 20.

2 megjegyzés:

Enikő írta...

Látom hatott a látástréning, már extra látásod lett. :)

HP írta...

Bizony Távcsőlátás :)) Úgy látom még idejében sikerült elolvasni :))

Megjegyzés küldése