Pages

Subscribe Twitter Twitter

2011. augusztus 16., kedd

Újabb Móri futás

Na megint sikerült elmennünk Mórra. Most elég jól sikerült, 29 km lett a végső mérleg. jó meleg napunk volt, majd kisült a szemünk, de én élveztem. csak a legvégén kentem magam be egy kis napkrémmel, és most már biztos kijelenthetem, hogy nem égtem le. Kicsit barna lettem, mint egy néger, de ennyi. Na hja már volt kezdeti védettségem. Az a sok előző futás...
Egy pár szó az útvonalról. Vonattal érkeztünk, jó piroska IC volt, még az ajtaja is kinyíllt magától. A várost északi irányba hagytuk el a már jól megszokott útvonalunkon. Árkipuszta még jó napos volt, de onnan pár kilométerre beértünk volna az erdőbe, ha a feleségem ki nem találja, hogy most menjünk új útvonalon. így egy kissé tovább tartott a napos szakasz, de végül sikerült visszatalálnunk jól megszokott útvonalunkra. Az új úton láttuk egy veszett rókát, de az is lehet egy vörös macska volt, inkább nem vártuk meg hogy túl közel érjen. Aztán egy jó kis siklót, majd egy tó zárta el az utunkat. Szóval kalandokban nem volt hiány. Aztán megtaláltuk a pirosat és az visszavezetett minket az eredeti utunkra, amiről már aug. 9-én is volt szó. Itt még egy kicsit mentünk, ettünk pár szedret (túl sok nem volt). Aztán nemsokára visszaindultunk, mert el kellett érni jó kis vonatunkat, meg persze az elmaradhatatlan jégkrém meg kóla se maradhatott el.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése