Pages

Subscribe Twitter Twitter

2011. szeptember 8., csütörtök

Futás a réten

Hosszú kihagyás után, végre újra el tudtam menni futni. Már nagyon hiányzott! Úgy alakultak a dolgaim, hogy korábban nem sikerült időt szakítanom rá. Kicsit esős időben indultam, de szerencsére csak felhős volt, eső nem lett belőle. Nem örültem volna, ha a nyakamba szakad az ég.
Végülis az útvonal megegyezett a múltkorival azzal a különbséggel, hogy futottam 2 kört a Sárpentelei erdőben, így a kilométerszám kb 20 lett. Fél 6-kor sikerült csak elindulnom, és fél 8-ra értem haza. Pihenésekkel együtt ez egész jó idő, legalábbis a korábbi sebességeimhez képest. Szörnyű, hogy már majdnem sötét lett mire hazaértem. Mondtam már hogy utálom a telet, meg ezt a vele járó sötétséget is. Biztos van jó is a télben, csak nekem nehéz megtalálni az előnyeit. Én inkább a nyár híve vagyok. Nem baj, röpke pár hónap és megint nyár lesz :))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése