Pages

Subscribe Twitter Twitter

2011. november 2., szerda

10 napos böjt futással egybekötve

Most értem a végére az erre az őszre tervezett böjtömnek. Minden téren csúcsott döntöttem, mert 10 naposra sikerült és az eddigi rekordom 9 nap volt. Nagyon élveztem közben az intenzív méregtelenítést. Most valahogy az egész időszak alatt folyamatos volt a méregtelenedés. Korábban pár nap után le szokott állni, és nem érzek változást később. Éhséget csak első nap és csak pillanatokra éreztem, lehet már ki tudom kapcsolni ezt az érzést közben:)) Ilyenkor kicsit élénkebben foglakozom ezzel a témával, rákeresek a neten, meg gondolkodom  róla. Most is egy csomó rémisztő dolgot találtam a neten. El is határoztam majd én is csinálok egy böjtös honlapot alkalomadtán, halljanak már valami jót is az emberek ebben a témában. Pár gondolatomat már papírra is vetettem ezzel kapcsolatban. 
És mivel ez egy futóblog pár szó a futásról is essen. Háromszor mentem el közben futni, először a 9. napon. Akkor elég rosszul ment, gondoltam biztos azért mert ennyi idő után már elfogyott a cukor és a zsírbontás az lassú folyamat. Kb. olyan érzés volt elindulni, mint amikor 20km után érkezni szoktam haza. Ekkor 12km-t futottam. Mivel nagyon jó napos idő volt, ezért 2 nap múlva újra elmentem. Akkor már a 11-dik napon voltam, vagyis a normál étkezésre visszaállás első napja volt, egész nap 1 mandarint ettem, azt is futás után nehogy túlterheljem a gyomrom:)) Ekkor nagyon jól ment a futás. Na ezt magyarázza meg valaki, hogy mért volt?:)) Ekkor ennek ellenére csak 8km-t futottam, így jött ki a lépés. És a harmadik alkalom tegnap volt. Ekkor 2 szelet karalábéval a gyomromban indultam. Megmondom őszintén kicsit sok volt, elég lett volna 1 szelet is. Ekkor megint eléggé élveztem az egészet, 12km sikerült. Remek napsütés volt, lehetett érezni a napfényt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése